Regulamin

REGULAMIN 7 OGÓLNOPOLSKIEJ STUDNECKIEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ NEUROTRIP:

Postanowienia ogólne
1.    Konferencja „Neurotrip 7” 2024, zwana dalej Konferencją, jest organizowana przez Studenckie Koła Naukowe:

  • SKN przy Klinice Neurochirurgii PIM MSWiA w Warszawie
  • Koło Anatomiczne WUM

2.    Zwane dalej Organizatorem.
3.    Konferencja ma zasięg ogólnokrajowy.
4.    Konferencja odbywa się stacjonarnie na terenie Państwowego Instytutu Medycznego MSWiA w Warszawie.
5.    Konferencja skierowana jest do studentów, lekarzy oraz pracowników naukowych zajmujących się i zainteresowanych diagnostyką oraz leczeniem chorób neuroonkologicznych.
6.    Konferencja ma na celu przybliżenie interdyscyplinarności oraz podkreślenie znaczenia kooperacji między lekarzami różnych specjalizacji.
7.    Językami obowiązującymi podczas Konferencji są język polski oraz język angielski.
8.    Konferencja odbywa się w dniu 16.03.2023 r.
9.    Konferencja posiada oficjalne profile w mediach społecznościowych:

Uczestnictwo
1.    Warunkiem przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
2.    Wyróżnia się dwa rodzaje uczestnictwa – czynne i bierne.
3.    Uczestnik czynny:

  • zgłasza co najmniej jedno streszczenie poprzez formularz rejestracyjny,
  • wygłasza zakwalifikowaną pracę w danej sesji,
  • otrzymuje certyfikat aktywnego uczestnictwa oraz pakiet konferencyjny,
  • bierze udział w konkursie prac.

4.    Uczestnik bierny:

  • zgłasza uczestnictwo poprzez formularz rejestracyjny,
  • ma możliwość uczestnictwa w dyskusjach dotyczących wygłoszonych prac,
  • otrzymuje certyfikat biernego uczestnictwa oraz pakiet konferencyjny.

5.    Termin rejestracji uczestnictwa biernego upływa na tydzień przed datą rozpoczęcia Konferencji lub w przypadku wcześniejszego wyczerpania liczby miejsc, o czym Organizator poinformuje przez oficjalne profile w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook).

Warunki rejestracji i kwalifikacji prac oraz opisów przypadków klinicznych
1.    Zgodnie z punktem I.7 Regulaminu Konferencji przesyłane streszczenia powinny być przygotowane w języku polskim lub angielskim. Możliwe jest zgłoszenie prac oryginalnych, poglądowych i opisów przypadków klinicznych (case report study), które muszą mieć charakter pracy własnej autorów.
2.    Termin nadsyłania streszczeń upływa 25.02.2023 r.
3.    Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów. O wszelkich zmianach Organizator powiadamia poprzez oficjalne profile w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook).
4.    Abstrakt pracy oryginalnej powinien składać się z następujących części:

  • Wstęp
  • Cel badań
  • Materiały i metody
  • Wyniki
  • Podsumowanie

5.    Całość abstraktu pracy oryginalnej nie może przekraczać 300 słów i nie może zawierać rycin, wykresów, rysunków oraz zdjęć.
6.    Streszczenie opisu przypadku klinicznego powinno się składać z następujących części:

  • Podstawy naukowe
  • Opis przypadku
  • Podsumowanie

7.    Całość nie może przekraczać 250 słów i nie może zawierać rycin, wykresów, rysunków oraz zdjęć.
8.    Streszczenie pracy poglądowej powinno zawierać:

  • Wstęp
  • Cel pracy
  • Wnioski
  • Podsumowanie
  • Piśmiennictwo

9.    Całość abstraktu pracy nie może przekraczać 300 słów i nie może zawierać rycin, wykresów, rysunków oraz zdjęć.
10.    Kwalifikacja streszczenia następuje na podstawie oceny wystawionej przez Organizatora.
11.    Każdy aplikujący zostanie poinformowany o wynikach kwalifikacji drogą e-mailową nie później niż 2 tygodnie przed terminem Konferencji.

Warunki prezentacji prac w sesji ustnej
1.    Zakwalifikowane prace mają prawo zostać zaprezentowane podczas Konferencji w przydzielonej sesji.
2.    Zgodnie z punktem I.7 Regulaminu Konferencji prezentacja pracy odbywa się w języku polskim lub angielskim.
3.    Przyjętą formą wygłoszenia pracy jest prezentacja ustna w języku polskim lub angielskim wraz z prezentacją multimedialną przygotowaną w programie PowerPoint™. Planowane wygłoszenie pracy bez wykorzystania prezentacji multimedialnej, należy zgłosić Organizatorowi w dniu zgłoszenia na konferencję.
4.    Każdą prezentację wygłasza jeden z Autorów pracy, zwany dalej Prelegentem. Za prelegenta uznaje się Autora zgłaszającego streszczenie pracy poprzez formularz rejestracyjny dla uczestnika czynnego.
5.    Prelegent dostaje certyfikat wygłoszenia pracy wystawiony imiennie i zawierający tytuł pracy.
6.    Czas trwania prezentacji wynosi bezwzględnie maksymalnie 7 minut.
7.    Czas trwania dyskusji po prezentacji wynosi maksymalnie 5 minut.
8.    Kolejność wygłaszania prezentacji ustala Organizator.
9.    Prezentacja multimedialna powinna zostać przesłana Organizatorowi najpóźniej 7 dni na przed datą Konferencji. Dokładny termin oraz adres nadsyłania prezentacji zostaną przesłane drogą e-mailową Autorom zakwalifikowanych streszczeń. Prace przesyłane po upływie wyznaczonego terminu nie będą dopuszczone do prezentacji podczas konferencji.
10.    Wszelkie zmiany dotyczące prezentacji pracy powinny zostać niezwłocznie zgłoszone Organizatorowi.

Zasady przebiegu Konkursu Prac
1.    W obrębie Konferencji odbywa się Konkurs Prac.
2.    Prezentujący Autorzy są oceniani przez Jurora/Jurorów w kryteriach wartości merytorycznej pracy, przejrzystości przekazu informacji oraz sposobu prezentacji.
3.    W obrębie wszystkich sesji zostanie wyłonionych trzech Laureatów. Zostaną im przyznane nagrody rzeczowe oraz certyfikaty, zapewnione przez Organizatora.
4.    Od decyzji Jurorów nie ma odwołań.
5.    Laureaci otrzymają nagrody i dyplomy wystawione na nazwisko Prelegenta.

Postanowienia końcowe
1.    Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie Konferencji.
2.    Wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego są jednoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz zapoznaniem się z Regulaminem Konferencji dostępnym na oficjalnych profilach w mediach społecznościowych Konferencji (Instagram, Facebook).
3.    Kwestie nieobjęte Regulaminem Konferencji są rozstrzygane przez Organizatora.
4.    Regulamin Konferencji wchodzi w życie z dniem opublikowania.